Náplň práce
Co u nás budete dělat?
•Chcete pomáhat klientům v tíživé situaci při ztrátě/krádeži platební katy nebo s nastavení platební karty?
•Láká Vás komunikace s obchodníky ohledně platebních terminálů ČSOB?
•Chcete mít přehled o nejnovějších trendech v oblasti platebních karet – jako např. platby mobilním telefonem?
•Bude pro Vás odměnou spokojený klient?
•U nás využijete i své detektivní vlohy a ochráníte tak klienty monitorováním podezřelých transakcí na jejich platební kartě
•Komunikace s ostatními útvary banky při zajišťování nestandardních situací je samozřejmostí
Požadavky
Kdo jste a co máte za sebou?
•Pozitivní nálada a týmový duch Vám není cizí
•Baví Vás komunikace po telefonu a máte dobré vyjadřovací schopnosti
•Dokážete pracovat samostatně, odpovědně, rádi se učíte novému
•Máte SŠ vzdělání a počítače jsou pro Vás hračka
•Komunikujete i v anglickém jazyce
•Nevadí Vám pracovat na směny
Nabízíme
Proč pracovat právě s námi/u nás?
•Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují
•Oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti
•Získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst
•Vaše celková odměna vás mile překvapí, když vy překvapíte nás
•Můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům
•Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní rituály (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky
•Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme:◦ cafeterii nastavenou na míru
◦ 3 dny zdravotního volna
◦ mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
Odpovědět na inzerát