Náplň práce
•vymáhání pohledávek finanční skupiny ČSOB po telefonu
•telefonické ověřování příjmů žadatelů o úvěr
Požadavky
•úplné střední odborné vzdělání
•uživatelská znalost práce s PC
•obecná znalost bankovních produktů a problematiky vymáhání výhodou
•schopnost a ochota učit se
•flexibilita
•práce ve dvousměnném provozu
•komunikativnost
•dobré vyjadřovací schopnosti, srozumitelnost
•samostatnost a odpovědnost
•spolehlivost a důraz na kvalitu služeb
•schopnost práce v týmu
Nabízíme
Proč pracovat právě s námi/u nás?
•Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují
•Oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti
•Získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst
•Vaše celková odměna vás mile překvapí, když vy překvapíte nás
•Můžete se zapojit do programu ČSOB společenské odpovědnosti a pomáhat lidem v okolí - např. odborné dobrovolnictví a mentoring, regionální granty, konkrétní pomoc jednotlivcům
•Pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní rituály (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky
•Naše benefity jdou za obvyklý standard (5-ti týdnů dovolené, příspěvky na stravu, pojištění a penzi), navíc poskytujeme: ◦cafeterii nastavenou na míru
◦3 dny zdravotního volna
◦mimořádně výhodné zaměstnanecké investiční programy a finanční služby
Odpovědět na inzerát