Náplň práce
Vyřizování telefonních hovorů a telefonické sjednávání schůzek se zástupci jiných firem, jejich následné zaznamenání a drobná administrativa. Nejedná se o žádný prodej po telefonu nebo nabízení či prezentaci výrobků koncovým zákazníkům. Jedná se o volání do jiných firem, při telefonním hovoru nic neprodáváte, pouze zjišťujete info o dané firmě a v případě zájmu druhé strany sjednáváte schůzku.
Další náplní práce je výpomoc s přípravou online marketingových kampaní a správa firemních profilů na sociálních sítích (nejedná se o nic složitého a vše vás naučíme - pokud tedy nemáte zkušenosti s online marketingem, nemusíte se obávat).
Požadavky
Uživatelská znalost práce na PC
Dobrá znalost práce s internetem (vyhledávání informací ap.)
Komunikativnost
Zodpovědnost a samostatnost
Dobrý mluvený projev
Nabízíme
Dobré podmínky
Pohodové prostředí
Nějaký ten sickday, homeoffice, a další anglicky nazvané vychytávky
Stabilní práci na zkrácený úvazek
Menší klidnou kancelář (v kanceláři budete sedět maximálně s jedním kolegou či kolegyní)
Dobré zacházení, žádný stres a roční odměny dle reálných zásluh
Další informace
Hledáme komunikativního a samostatného kolegu/kolegyni, který se nezalekne každodenní komunikace přes telefon, je zodpovědný, zvládne pracovat samostatně a záleží mu na výsledku. Vše potřebné vás naučíme.
Práce je na zkrácený úvazek (dle vašich možností na 20 – 30 hodin týdně a to buď každý den např. od 8 do 12 nebo třeba jen
pondělí až čtvrtek od 9 do 14).
Práce je vhodná pro OZP, absolventy či jako přivýdělek při rodičovské dovolené.
Odpovědět na inzerát