Nabídka práce > Asistentka manažera s možností pracovat z domova

Asistentka manažera s možností pracovat z domova

Náplň práce

Hledáš práci, kterou lze vykonávat z pohodlí domova? Chtěl/a bys pracovat s kolegy, se kterými se budete vzájemně motivovat? Rád komunikuješ s lidmi? Pokud ano, pak hledáme do týmu právě tebe na pozici telefonního asistenta manažera. Hlavní náplní práce je domluvit informativní schůzky mezi manažerem a klienty. Po telefonu neprobíhá žádný prodej, ani nabídka. Voláme klientům ohledně jejich stávajících pojistných smluv.
Zakládáme si na pozitivní a přátelské atmosféře, proto hledáme milé a zodpovědné kolegy, kteří rádi komunikují s lidmi.

Požadavky

komunikativnost

být milý a usměvavý

spolehlivost a zodpovědnost

Schopnost pohotově reagovat

cílevědomost

Nabízíme

pružná pracovní doba

možnost kariérního růstu na pozici supervizora a vedoucí kanceláře

po zaškolení v Brně v kanceláři, můžete pracovat z pohodlí Vašeho domova

firemní školení a večírky

možnost práce na HPP (po zkušební době), brigádně nebo na zkrácený úvazek

Informace o pozici

  • Zavoláme, s.r.o.
  • Brno (Jihomoravský kraj)
  • Obor: Administrativa, Zákaznický servis,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Požadované jazyky: český
  • Plat: 10000-25000
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Benefity: možnost práce z domova, příjemný kolektiv, mobilní telefon
  • Vhodné pro: maminky na MD, studenty, důchodce
  • Místo pracoviště: Brno
Odpovědět na inzerát