Náplň práce
• Odpovídání na dotazy zákazníků a přijímá objednávek i poptávek a jejich následné zpracování
• Práce s informačním systémem a jeho aktualizace
• Zpracování administrativy a aktualizace databáze klientů
• Samostatné zhodnocení správnosti údajů na smlouvě
• Aktivní a samostatná komunikuje po telefonu se zákazníky
• Řešení standardní i nestandardní situací, které mohou nastat
• Spolupráce s ostatními pracovníky společnosti
Požadavky
• SŠ vzdělání
• AJ (výhodou, není podmínkou)
• Slovenský jazyk - aktivní mluvená i písemná komunikace
• Praxe na call centru nebo v jiném zákaznickém servise je výhodou
• Pro- zákaznický přístup a ochotu řešit problémy zákazníků
• Aktivní přístup k práci
Nabízíme
• motivující platové ohodnocení (fixní plat + bonusové ohodnocení)
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• příjemné a moderní klimatizované pracoviště
• systém školení
• nástup možný ihned
• pracovní doba: pondělí – pátek (částečně variabilní)
Další informace
Pokud Vás tato nabídka zaujala, neváhejte a zašlete Váš strukturovaný životopis na email. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dní, zřejmě jsme dali přednost jinému kandidátovi.
Poskytnutím údajů souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html
Odpovědět na inzerát