Nabídka práce > Asistent/asistentka kontaktního centra (homeoffice/z domova)

Asistent/asistentka kontaktního centra (homeoffice/z domova)

Náplň práce

Hledáme novou posilu na pozici Obchodní asistent/asistentka kontaktního centra.
Zkušenosti s komunikací po telefonu výhodou, ne podmínkou – práce vhodná i pro stážisty nebo absolventy.
Pracovní doba je flexibilní a hlásí se vždy na týden dopředu.
Začátek spolupráce na DPP nebo spolupráce na ŽL. Práci je možné vykonávat i formou Homeoffice. Průměrný výdělek 30 – 40.000 se skládá z hodinového ohodnocení 120 Kč/hod. a motivační složky.

Převážná část práce se skládá ze servisu našich stávajících zákazníků a z kontaktování nových potencionálních klientů, kteří nám na sebe zanechali kontakt na našich stránkách.

Koho hledáme?
Hledáme kandidáty, kteří mají chuť učit se novým věcem a nemají problém s komunikací.

NÁSTUP IHNED.

V případě zájmu prosím zašlete svůj kontakt na novak@operativnibydleni.cz, CV není nutné zasílat – první kolo pohovoru probíhá po telefonu.

Informace o pozici

  • OPERATIVNÍ BYDLENÍ s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: Nezáleží
  • Plat: 30000
  • Typ pracovního poměru: Nezáleží
  • Místo pracoviště: home office
Odpovědět na inzerát