Náplň práce
Jedná se o nově vytvořené pracovní místo v personálním útvaru výrobní německé společnosti.
Vybraný zájemce se bude věnovat zejména
správě docházky zaměstnanců společnosti, řešení případných nesrovnalostí a rozdílů
péči o agenturní zaměstnance (kontakt s agenturou práce), řešení personální administrativní operativy v tomto směru
personální administrativě (příprava pracovních smluv a dalších materiálů) pro dělnické pozice v kmenové stavu
onboardingu (zaškolování a adaptaci v rámci zkušební doby) zejm. u dělnických pozic
Po zaškolení se budete věnovat i přípravě dalších podkladů pro mzdy (vítán uchazeč, který by zvládl realizovat i příp. výpočet mezd) a následně převezmete agendu ochranných osobních prostředů (správa evidence a vše co s tím souvisí).
Němčinu využijete prakticky každodenně (kontakt s německým jednatelem, návštěvy zákazníků ze SRN).
nástup do PP: dohodou, možný ihned
mzdová nabídka: dle profesní zkušenosti zájemce
Na pozici bude vítána posila, která již disponuje alespoň roční praxí na podobně zaměřené pozici, hledám aktivní a akční typ člověka, který dokáže pracovat samostatně a nepotřebuje detailní vedení a dohled nad svojí prací. Samozřejmostí je zapracování a zaškolení, práce v malém pohodovém týmu.
Požadavky
předchozí odborná zkušenost v personalistice ve výrobní společnosti (zejm. agenda dělnických pozic)
aktivní NJ (min. B1 a lepší)
přirozená aktivita a výborná schopnost komunikace (kontakt s kolegy napříč firmou)
pečlivost, důslednost a zodpovědný přístup k práci
Nabízíme
perspektivní a stabilní pracovní uplatnění s jistotou pracovního místa
měsíční bonusy za přítomnost, věrnostní prémie, roční odměny
motivující finanční odměna
bonusová dovolená
zvýhodněné tarify volání pro celou rodinu
stravenky neb stravování zdarma v nové denní místnosti
další profesní vzdělávání i jazykové vzdělávání
aj.
Další informace
pracoviště Plzeň - sever, automobilový průmysl
Odpovědět na inzerát