Náplň práce
- příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného
- vedení diáře nadřízeného
- organizování pracovních cest (ubytovaní, catering...)
- tvorba reportů, statistik, prezentací
- příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
- telefonická komunikace s obchodními partnery
- telefonická komunikace se stávajícími klienty
- zajišťování businessových schůzek s novými klienty, kteří u nás aktivně hledají nemovitosti a jejich financování
- vyřizování obchodní korespondence včetně pošty a doručovacích služeb
- obsluha datových schránek
- správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
- péče o návštěvníky a příjemné prostředí v centrální části kanceláře (zasedací místnost s kuchyní)
- umět předat naučené znalosti ostatním
- zajišťování občerstvení při jednání managementu a kanceláře
- archivace a správa dokumentace u klientů
- zajišťování kancelářských potřeb
- vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kopírky..
Požadavky
- komunikativnost
- příjemné vystupování a hlas
- energičnost
- reprezentativní vzhled (business dress code)
- samostatnost
- pečlivost
- učení se novým věcem ve stále se měnícím finančním prostředí
- vlastní notebook výhodou
- práce 40 hodin týdně (příchod do práce mezi 8:00 - 10:00
Nabízíme
- práce v mladém kolektivu nově vznikající kanceláře
- zázemí největšího finančně - realitního holdingu v ČR
- práce v prestižním oboru
- pestrost vykonávaných činností
- osobnostní (školení zdarma) a kariérní růst (do budoucna vedení týmu asistentek)
- možnost certifikací dle ČNB
- po zaškolení firemní tarif, telefon a notebook
- zajímavé platové ohodnocení (+ provize z realizovaných obchodů)
Další informace
Nástup od 1.3.2020 - pohovory s vybranými kandidátkami v úterý 11.2.
Své životopisy zasílejte na: jonathan.ksajt@mmfinance.cz
Odpovědět na inzerát