Náplň práce
Co budete dělat?
• Aktivně nabízet naše jedinečné služby potenciálním klientům, pečovat o své stávající klienty
• Tvořit vlastní obchodní tým (nábor, vedení a rozvoj)
• Vést, řídit a motivovat svůj tým obchodních manažerů
• Kontrolovat činnosti obchodních manažerů a být jim nápomocen při plnění nastaveného plánu
• Zodpovídat za plnění výsledků pobočky a týmu obchodních manažerů
• Pravidelně reportovat výsledky celé pobočky
• Pravidelně se účastnit obchodních porad v Ostravě
Požadavky
Co od Vás očekáváme?
• Zkušenost z obchodu min. 3 roky, zkušenost s vedením lidí pro Vás bude výhodou
• Obchodního ducha, zaměřeného na plnění nastaveného plánu
• Ambice dosahovat vysokých výsledků a odnášet si adekvátní odměnu
• Umění řídit lidi a účinně s nimi komunikovat
• Schopnost samostatného myšlení a rozhodování
• Ochotu učit se nové věci a postupy
• Spolehlivost
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Platný ŘP sk. B
• Základní znalost práce na PC
Nabízíme
Co Vám nabízíme?
• Příležitost založit obchodní pobočku LICIT point
• Příležitost vést a dále rozvíjet svůj obchodní tým
• Práci s jedinečnými, prověřenými službami, které mají smysl, a které pomáhají lidem šetřit peníze, čas i starosti
• Spolupráci na živnostenský list/IČO s nadstandardním finančním ohodnocením
• Měsíční odměnu dle výkonu obchodního týmu v rozmezí 36.000 – 86.000 Kč
• Zázemí stabilní české společnosti
• Možnost rozvoje obchodních a komunikačních dovedností díky pravidelným školením
• Aktivní finanční i nefinanční marketingovou podporu
• Být součástí přátelského kolektivu
• Dostatek časové flexibility a prostoru pro vlastní rozhodování
Odpovědět na inzerát