Náplň práce
• proaktivní organizační a administrativní podpora advokátů a koncipientů
• příprava prezentačních materiálů, formátování smluv, úprava dokumentů atd.
• vedení spisové agendy
• práce s datovou schránkou a dalšími interními systémy
• úprava, kopírování, skenování právních dokumentů (smlouvy, memoranda, dopisy…)
• evidence pošty, e-mailů, faxů
• komunikace s překladatelskými agenturami
• úzká spolupráce s ostatními asistentkami
• komunikace s klienty, soudy, notáři a dalšími úřady
• vyřizování korespondence
• organizace schůzek
Požadavky
• minimálně ukončené středoškolské vzdělání
• praxe na obdobné pozici výhodou
• výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
• dobrá znalost anglického nebo německého jazyka (základní telefonická komunikace, běžná korespondence apod.)
• výborná znalost práce na PC (zejména aktivní znalost a používání MS Office - Word, Excel, PowerPoint, formátování dokumentů)
• velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
• pozitivní a aktivní přístup k práci
• schopnost pracovat samostatně i v týmu
• diskrétnost a loajalita odpovídající práci v advokátní kanceláři
• flexibilita, pečlivost, zodpovědnost a smysl pro pořádek
• příjemné vystupování
• ochota učit se novým věcem
Nabízíme
• zajímavou pracovní příležitost v advokátní kanceláři
• profesionální a přátelské prostředí
• smlouvu na dobu neurčitou
• odpovídající finanční ohodnocení (dle zkušeností) a zajímavé benefity (stravenky, Multisport karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce)
Další informace
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Nástup: říjen 2019 nebo dle dohody
V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na níže uvedený e-mail či adresu:
E-mail: katerina.polerecka@hkdw.cz
Adresa:
HKDW Legal s.r.o., advokátní kancelář
JUDr. Kateřina Polerecká
Na Příkopě 583/15
110 00 Praha 1
Odpovědět na inzerát