Náplň práce
•Přijímání návštěv
•Vyřizování, přepojování telefonických hovorů
•Selekce došlé pošty na jednotlivá oddělení (časopisy, noviny, listovní zásilky)
•Zajišťování/objednávání kurýrních a taxi služeb
•Rezervace zasedacích místností
•Zajišťování/objednávání občerstvení
•Udržování pořádku v kuchyňkách a zasedacích místnostech (kávovary, lednice, obsluha myčky na nádobí)
•Pomoc při administrativních a provozních pracích v rámci společnosti (kopírování, scanování, vázání prezentací, práce s PC)
•Pomoc při organizaci firemních akcí
•Řešení ad-hoc požadavků
Požadavky
•Možnost docházet alespoň 3-4 x týdně, na cca 4-6hod/den
•Komunikativní znalost angličtiny (vyřizování tel. hovorů v AJ, anglicky hovořící návštěvy)
•Dobrou uživatelskou znalost PC (MS Office)
•Příjemné vystupování
•Výborné komunikační a organizační schopnosti
•Spolehlivost, ochotu, samostatnost
•Praxe z obdobné pozice výhodou
Nabízíme
•Velice zajímavou praxi a možnost rozvíjet se v rámci firmy
•Moderní zázemí a podporu stabilního a úspěšného zaměstnavatele
•Notebook pro pracovní účely
•Přátelský kolektiv
•Občerstvení na pracovišti
Odpovědět na inzerát