Nabídka práce > Administrativní pracovnice - asistentka

Administrativní pracovnice - asistentka

Náplň práce

Do nově otevřené IT firmy hledáme asistentku, která bude v našem týmu 5 lidí pravou rukou našich obchodních zástupců. Bude se starat o zpracování žádostí, e-mailovou komunikaci s dodavateli a vyřizování telefonní komunikace. Pracovní doba po-pá od 8:00 - 16:00.

Požadavky

znalost MS office, práce na pc, příjemné vystupování

Nabízíme

zázemí stabilní firmy, zaměstnanecké benefity, stravenky, kartu multisport

Informace o pozici

  • Pavel Hrdlička
  • Středočeský kraj
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Plat: 25000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Místo pracoviště: Kladno
Odpovědět na inzerát