Nabídka práce > Administrátor prodeje

Administrátor prodeje

Náplň práce

• Zpracování a expedice maloobchodních a velkoobchodních objednávek
• Písemná, telefonická i osobní komunikace se zákazníky a obchodními partnery
• Administrace eshopu – editace obsahu (grafické práce, texty, úprava fotografií atd.)
• Tvorba marketingových materiálů (inzerce, katalogy, letáky)
• Správa sociálních sítí (Facebook, Instagram)
• Možné přesahy do jiných preferovaných oblastí v rámci společnosti

Požadavky

• Zodpovědnost, spolehlivost, dlouhodobou spolupráci
• Minimálně střední vzdělání s maturitou
• Ochotu učit se novým věcem
• Pozitivní a proaktivní přístup
• Ridičský průkaz sk. B
• Znalost práce na PC, grafický software výhodou

Nabízíme

• Práci v dlouhodobě prosperující rodinné firmě
• Náhled do všech činností fungování firmy
• Osobnostní i profesní růst
• Mladý kolektiv pohodových kolegů
• Flexibilní pracovní dobu
• Slevu na firemní produkty

Další informace

V naší firmě sídlící v Praze provozujeme maloobchodní a velkoobchodní prodej novinek ze světových trhů. Specializujeme se zejména na oblast elektrické mobility - elektrické koloběžky, Kolonožky (hoverboardy), jednokolky, elektrické skateboardy atd. V této oblasti patříme mezi TOP firmy na našem trhu.

Pokud tě zaujala naše nabídka a chceš se dozvědět víc, zašli svůj strukturovaný životopis. Těsíme se na setkání.

Informace o pozici

  • Eljet s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: S maturitou
  • Požadované jazyky: čeština
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: flexibilní pracovní doba, sleva na firemní produkty, osobnostní i profesní růst
  • Místo pracoviště: Praha 6
Odpovědět na inzerát