Náplň práce
zpracovávání návrhů právních předpisů města, výkon právních činností v jednotlivých oborech výkonů činností samosprávy, příprava a kontrola smluv, zastupování města v soudních sporech a koordinace činnosti externích právních kanceláří při zastupování města v jednotlivých soudních sporech, výkon činností podle zákona 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
Požadavky
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt,
dosáhla věku 18 let,
je způsobilá k právním úkonům,
je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících,
ovládá jednací jazyk,
splňuje další předpoklady stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky pro toto výběrové řízení jsou:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu – obor „právo“
praxe v oblasti obecní samosprávy a veřejné správy výhodou
pracovní pozice je vhodná i pro začínající právníky
dobrá znalost práce na PC
komunikační schopnosti
zodpovědnost, samostatnost, analytické myšlení, flexibilita
Nabízíme
stabilní pracovní prostředí
zajistíme v plném rozsahu vstupní a odborné vzdělávání k výkonu dané agendy
zajistíme v plném rozsahu průběžné vzdělávání
osobní ohodnocení, odměny
stravenky
3 sick days
Další informace
Uchazeč podá písemnou přihlášku (jako samostatný dokument), která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče,
datum a místo narození uchazeče,
státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče,
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
datum a podpis uchazeče.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Odpovědět na inzerát