Nabídka práce > Client Service Analyst s AJ/ CRM systémy/ Praha 9

Client Service Analyst s AJ/ CRM systémy/ Praha 9

Náplň práce


  • Péče o klienty: identifikace a analýza potřeb klientů, následná prezentace doporučených řešení

  • Hledání prodejních příležitostí nových modulů CRM a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům

  • Zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů

  • Školení nových uživatelů CRM systému

  • Příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv, reporting

  • Možnost spolupráce na mezin. projektech (Adriatický region)

Požadavky


  • Pokročilé znalosti MS Office – Excel (kontingenční tabulky, základy makra) a MS Powerpoint, Access, znalost SQL výhodou

  • Analytické a logické myšlení

  • Výborné interpersonální a komunikační dovednosti, prezentační a prodejní dovednosti

  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Nabízíme


  • Zázemí mezinárodní společnosti, zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání

  • HPP, po jednom roku smlouva dobu neurčitou, příp. dohoda

  • 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100 Kč, penzijní připojištění, roční bonusy, 3 sick days, jazykové kurzy, služební mobil

  • Flexibilní pracovní doba (pevná část prac. dne mezi 9-15 hod)


Zaujala vás nabídka? Zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce na email maria.matiskova@manpower.cz


Teším se na spolupráci!

Informace o pozici

  • Manpower
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Obchod a prodej,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát