Náplň práce
- obsluha klientského prostoru (recepce a jednací místnosti), zajištění plynulého chodu recepce advokátní kanceláře
- komunikace s klienty a obchodními partnery
- vyřizování pošty a zásilek, přepojování a vyřizování telefonních hovorů
- vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod.
- různorodá administrativní podpora právnímu týmu
Požadavky
- student/ka VŠ, právní či ekonomický obor
- pokročilá znalost anglického jazyka (B2)
- znalost MS Office
- reprezentativní a vlídné vystupování, komunikativní osobnost
- vstřícnost a ochota při plnění zadaných úkolů
- dlouhodobá spolupráce
Nabízíme
- zajímavá praxe v advokátní kanceláři
- příležitost být součástí inspirativního kolektivu
- mzda 110,- Kč/h brutto
Další informace
Další informace o kanceláři naleznete na www.hajekzrzavecky.cz
Odpovědět na inzerát