Náplň práce
Pro naši, rychle se rozvíjející agenturu práce, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici KOORDINÁTOR.
Koho hledáme?
Akčního, dynamického a flexibilního kolegu/kolegyni, který/á bravurně zvládá stres i multitasking. Zároveň se chce dále rozvíjet v manažerských schopnostech a baví ho práce s lidmi všech skupin a profesí. Jedná se o velmi zajímavou a finančně dobře ohodnocenou pracovní pozici, s aktivním trainee programem.
Co vás postupně naučíme? Co budete dělat?
- Čeká vás rozsáhlé zaškolení v rámci našeho tréningového programu.
- Naučíte se řídit, vést a pečovat o zaměstnance.
- Pochopíte pracovně-právní problematiku, zákoník práce.
- Budete na denní bázi komunikovat s klientem a řešit jeho požadavky včetně požadavků zaměstnanců.
- Budete se starat o ubytované zaměstnance řešit i jejich požadavky na ubytování.
Požadavky
- VŠ vzdělání, nebo SŠ vzdělání.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti.
- Psychická odolnost vůči stresu.
- Uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook, …).
- Řidičský průkaz sk. B (akitvní řidič).
- Čistý trestní rejstřík, žádná insolvence nebo exekuce.
Nabízíme
- Pracovní smlouvu na 1 rok, poté na neurčito.
- Nástupní mzdu 25 000 Kč brutto, která se po 4 - 6 měsících navýší (dle výsledků tréninku).
- Po roce mzdové ohodnocení, které odpovídá získaným výsledkům a zkušenostem.
- Benefity spojené s výkonem práce.
- Dotované sportovní vyžití, další benefity.
- Služební telefon, auto, notebook, a další...
Další informace
Kontaktujte nás co nejdříve. CV a motivační dopis s fotografií a souhlasem ze zpracování osobních údajů odešlete na: ceo@mezisvymi.cz
Odpovědět na inzerát