Náplň práce
Hledáme samostatnou účetní do advokátní firmy, která sídlí v centru Ostravy. Tato pozice je současně kumulována s částečnou prací asistentky/sekretářky.
- Komplexní vedení podvojného účetnictví včetně znalosti účtování zahraničních plateb.
- Evidence, archivace, vydávání potvrzení, fakturace.
- Měsíční zpracování mezd zaměstnanců advokátní kanceláře a s tím spojené administrativní úkony.
- Odvody na ČSSZ, ZP a FÚ - komunikace se státní správou.
- Asistenční práce, příprava itineráře advokáta, administrativní servis pro advokáta.
Požadavky
- Středoškolské vzdělání ukončeno maturitní zkouškou, VŠ
- Praxe minimálně 3 roky.
- Znalost podvojného účetnictví a znalost daňové evidence.
- Ochotu učit se novým věcem.
- Příjemné vystupování a proklientský přístup.
- Znalost problematiky GDPR.
- Samostatnost, spolehlivost, důslednost, odolnost vůči stresu.
- Psaní všemi deseti.
Nabízíme
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu rodinného typu.
- Možnost dalšího vzdělávání.
- Možnost účasti na zajímavých projektech.
- Pestrou pracovní náplň.
- Odpovídající mzdové ohodnocení, které se po zkušební době navýší.
- Individuální přístup.
- Stálou pracovní dobu, volné víkendy.
- Spolupráce se stabilní klientelou.
Další informace
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na email: nabor@mezisvymi.cz, nebo volejte bezplatnou infolinku (+420) 800 02 30 50.
Odpovědět na inzerát