Náplň práce
- Administrativní a organizační podpora provozního ředitele
- Koordinování a plánování práce týmu manažerů dle požadavků provozního ředitele
- Koordinace a organizace pracovních setkání, porad a školení
- Zajišťování administrativní agendy (zápisy z porad, spisová služba, zápisy ze setkání, kontroly pracovních výkazů atp.)
- Zadávání a přepisování dat do PC
- Vedení externí a interní dokumentace a formulářů, zajištění identifikace změn a aktuálního stavu – správce dokumentace
- Tvorba prezentací
- Supervize u projektů
- Tvorba analýz
- Správa diáře, schůzky, porady, setkání, termíny
Požadavky
- SŠ/VŠ
- flexibilita, komunikativnost, pečlivost, odpovědnost
- empatie, loajalita,organizační schopnosti
- procesní zaměření
- perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
- WORD, EXCEL na pokročilé úrovni
- iniciativní a proaktivní přístup
- samostatnost, spolehlivost, přicházet s vlastními návrhy řešení
- přijímání odpovědnosti
- odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování
Nabízíme
- práce v ryze České společnosti
- zázemí stabilní společnosti s rodinným přístupem
- možnost profesního růstu
- mzda 20 – 25 000 Kč / čistého
- osobní ohodnocení
- kvartální odměny
- roční odměny
- dotovaná strava
- multisportka
- mobilní telefon
Další informace
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání životopisu. Vybrané kandidátky budou pozvány k osobnímu pohovoru. Pokud se Vám do týdne neozveme, nebyla jste vybrána.
Odpovědět na inzerát