Náplň práce
Společnost Česká práce s.r.o. je ryze česká pracovní agentura se sídlem v Praze, která se specializuje na komplexní personální služby především pro výrobní a logistické společnosti v České republice a díky úspěšnému fungování rozšiřuje svůj tým.
Aktuálně hledáme nové kolegyně do oddělení back office.
Náplň práce:
- administrativní a organizační podpora back office oddělení
- koordinování a plánování práce týmů
- zajišťování veškeré administrativní agendy
- zadávání a přepisování dat do PC
- vedení externí a interní dokumentace a formulářů, zajištění identifikace
Požadavky
- SŠ/VŠ
- flexibilita, komunikativnost, pečlivost, odpovědnost
- empatie, loajalita, organizační schopnosti
- procesní zaměření
- perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
- WORD, EXCEL na pokročilé úrovni
- iniciativní a proaktivní přístup
- samostatnost, spolehlivost, přicházet s vlastními návrhy řešení
- přijímání odpovědnosti
- odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování
Nabízíme
- práce v ryze české společnosti
- zázemí stabilní společnosti s rodinným přístupem
- pracovní doba po – pá 9-17 hod.
- možnost profesního růstu
- mzda 20 – 25 000 Kč / čistého
- osobní ohodnocení
- kvartální odměny
- roční odměny
- dotovaná strava
- multisportka
Další informace
V případě zájmu o tuto pozici nám, prosím, zašlete Vaše CV. Vybrané uchazečky budou pozvány k osobnímu pohovoru. Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 14 dnů od zaslání CV, nebyla jste vybrána.
Odpovědět na inzerát