Nabídka práce > Asistentka zákaznického oddělení, sml. na dobu neurčitou

Asistentka zákaznického oddělení, sml. na dobu neurčitou

Náplň práce

Do našeho týmu hledáme šikovnou pracovnici do obsazovací kanceláře

- registrace nových uchazečů, uzavírání smluv, obsazování směn - práce na přepážce
- komunikace se zákazníky - příjem, zpracování, archivace objednávek, reklamace
- administrativní zajišťování chodu pobočky

Požadavky

- dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Internet, Outlook)
- příjemné vystupování
- komunikativnost
- odolnost vůči stresu
- vstřícnost

Nabízíme

- zajímavou ale náročnou práci s lidmi
- nové zkušenosti
- mladý kolektiv
- benefity
- nástup: ihned
- směny: po-pá (směnný provoz)
- pracoviště: Praha 9 - Vysočany

Informace o pozici

  • CREDIT CZECH s.r.o.
  • Hlavní město Praha
  • Obor: Administrativa,
  • Požadované vzdělání: Bez maturity
  • Plat: 24000
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: Bonusy/prémie, stravenky/příspěvek na stravování, po roce dovolená 5 týdnů, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce
  • Vhodné pro: ženy
  • Místo pracoviště: Praha 9
Odpovědět na inzerát