Náplň práce
Obchodní Asistentka s Excelem – Perfektní mix úkolů!
Do příjemného kolektivu našeho klienta, mezinárodní firmu aktivní v oblasti elektroniky, hledáme šikovného uchazeče/uchazečku na pozici OBCHODNÍ ASISTENTKA / RECEPČNÍ.
Zvládáte pokročilé funkce Excelu (makra, kontingenční tabulky atd.) a domluvíte se bez problémů anglicky? Máte chuť učit se novým věcem a proniknout do světa moderní obchodní společnosti? Jste organizovaný člověk, který s úsměvem zvládne uvítat hosty a objednat zásilky?
Pak zašlete Vaše CV v ČJ a AJ a pojďte si s námi popovídat o tom, co budete dělat!
Budete:
- pravou rukou obchodního týmu
- jejich podpora ohledně zpracování smluv
- vytvářet reporty a tabulky pro kolegy, kteří se budou spoléhat na Vaši práci
- vítat návštěvy, připravovat občerstvení, objednávat zboží a přebírat zásilky
Co na Vás čeká:
- motivující ohodnocení
- příjemný kolektiv Vašich kolegů
- pestrá náplň práce, při které neprosedíte celý den na židli, ale také nepromarníte svůj potenciál
- firma, ve které můžete růst a rozvíjet se směrem, který Vás bude naplňovat
- možnost občasného home office
Požadujeme:
- důležitá je opravdu dobrá znalost Excelu (funkce, makra, kontingenční tabulky)
- angličtina na komunikativní úrovni
- aktivní přístup k práci
Tak co, jdete do toho? Zašlete mi Vaše CV a přijďte si poslechnout, co všechno byste nástupem do společnosti získali!
Odpovědět na inzerát