Náplň práce
-aktivní hledání a oslovování kandidátů z databází (preselekce uchazečů o zaměstnání)
-zadávání pracovních pozic na inzertní portály (pracovní servery)
-práce s firemní CRM systémem
-vedení telefonních konzultací s uchazeči, rozbory životopisů
-zpracování reakcí od oslovených uchazečů, tvorba životopisů dle interních šablon
-příprava uchazečů na výběrová řízení u klientů
Požadavky
-dobrá znalost práce na PC - MS Office, Internet
-komunikační schopnosti
-analytické myšlení, orientaci na dosažení stanovených cílů - tzn. výběr vždy min. 5-ti uchazečů
na pracovní pozici
-ochotu učit se novým věcem v oblasti zprostředkování práce
-týdně min. 20 hodin času v rozmezí 8.00 - 19.00 hod.
-připojení k internetu, PC
Nabízíme
-možnost práce formou Home Office nebo z kanceláře v moderní kanceláři na Praze 5
-hodnocení provizním systémem, možnost neomezeného výdělku / hodnocení již za zpracované životopisy nikoliv konečný výsledek/
-samostatnou personální a administrativní činnost
-zaškolení v rámci vlastního CRM systému
-každodenní podporu vedoucího pobočky
-kafetérie v místě pracoviště
-pravidelné měsíční snídaně
-reálné výsledky již po prvním měsíci spolupráce
-plná časová flexibilita (možnost si plánovat celý týden samostatně po splnění stanovených cílů)
-min. časový úvazek - 4 hodiny denně
Odpovědět na inzerát