Náplň práce
- monitoring trhu, vyhledávání a konsolidace nových dodavatelů
- nákup zařízení, náhradních dílů, služeb a kancelářských materiálů
zpracování výběrových řízení
- komunikace s dodavateli ohledně termínů dodávek a zajišťování jejich včasnosti, řešení reklamací
- vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli
- řízení možností pro snížení provozních nákladů
- spolupráce na optimalizaci množství náhradních dílů na skladě
Požadavky
- SŠ vzdělání
- praxe v nákupu min. 3 roky v automotive
- práce v systému SAP
- komunikativní znalost AJ
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost, flexibilita, týmový duch
Nabízíme
- perspektivní práce s příležitostí k seberealizaci a profesnímu růstu
- jednosměnný provoz
- jazykové a odborné kurzy
- 25 dní dovolené
- příspěvek na dopravu
- zaměstnanecké benefity (stravenky, kantýna a automaty na pracovišti,…)
- po zkušební době další benefity
Odpovědět na inzerát