Nabídka práce > SPECIALISTA HELPDESKU – OBJ2005

SPECIALISTA HELPDESKU – OBJ2005

Náplň práce

• zajišťuje uživatelům software podporu v rámci konzultací, změn a oprav, které svým složitějším charakterem nemohou být řešeny servisním oddělením zákazníka.
• aktivně řeší hlášené případy zákazníka, analyzuje stav, navrhuje a zpracovává řešení
• provádí samostatné drobné vývoje v rámci úprav a rozšíření ASW

Požadavky

• pokročilá znalost Oracle DB (SQL, PL/SQL)
• pokročilá znalost JAVA (zkušenosti s architekturou klient/servis, Java web services)
• pokročilá znalost Java script (vč. Znalostí webových technologií HTML, CSS, JQuery, SOAP/REST)
• pokročilá znalost C++
• základní znalost UNIX
• praxe min. 3 roky
• samostatnost
• ochota učit se novým věcem

Nabízíme

• stálou práci pro českou společnost
• nadstandartní ohodnocení
• benefity
• kariérní růst
• pracoviště Ostrava

Informace o pozici

  • Agentura Žirafa.cz s.r.o.
  • Ostrava (Moravskoslezský kraj)
  • Obor: Informační technologie,
  • Požadované vzdělání: Bez maturity
  • Požadované jazyky: Anglický
  • Plat: 40.000 - 55.000 Kč
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: pružná pracovní doba, benefity z věrnostního programu, odborné a jazykové vzdělávání
  • Místo pracoviště: Ostrava
Odpovědět na inzerát