Náplň práce
- řízení týmu personálních konzultantů v personální společnosti (výběr personálního týmu – 4 podřízení)
- aktivní vyhledávání obchodních příležitostí
- jednání se zástupci firem, které poptávají zaměstnance (osobní, telefonické)
- péče o svěřené zakázky (pracovní pozice) a kontrola průběhu řešení zakázky (v oblasti zprostředkování práce)
- odpovědnost za obchodní výsledky kanceláře
- průběžné zaškolování
- pravidelné reporty
Požadavky
- zkušenosti v oblasti lidských zdrojů, ideálně přímo ze zprostředkování zaměstnání či z oblasti služeb ( reality, finance, prodej apod.)
- zkušenosti s řízením týmu pracovníků
- schopnost vybudovat tým kvalitních spolupracovníků
- schopnost pracovat podle stanovených pravidel
- schopnost vést, motivovat a dosahovat stanovených cílů
- obchodní a podnikatelský duch
- dobrá znalost práce na PC MS Office
- vlastní kancelář s vybavením (pomoc při zařizování pronájmu a i možnost otevřít kancelář po zaškolení)
- minimální vstupní investici
Další informace
- dlouhodobé partnerství v oblasti zprostředkování zaměstnání
- možnost podnikání u společnosti, která má největší síť poboček personální agentury v ČR
- řízení vlastní personální kanceláře
- po vybudování pobočky volné stanovení provozní doby
- velmi dobře propracovaný CRM systém
- nadstandardní provizní ohodnocení
- technické zázemí
- vstupní a průběžná školení
- každodenní podporu
- obchodování v online databázovém systému firem a uchazečů
- zdarma přístupy na pracovní servery pro inzerci pracovních pozic
- právní poradenství
- obchodní konzultace
Odpovědět na inzerát