Nabídka práce > NÁSTUP JEŠTĚ PŘED KONCEM ROKU? PROČ NE!

NÁSTUP JEŠTĚ PŘED KONCEM ROKU? PROČ NE!

Náplň práce

Chceš pracovat ve skladu na administrativní pozici? Baví tě práce s PC a se skenerem? Chceš pracovat na ranní a odpolední směny? Pokud jste alespoň jednou odpověděli ANO, tak hledáme právě Vás!

Náplň práce:
- zadávání dat do počítače
- příjem zboží - uskladnění
- export - zpracování objednávky
- práce v sedě/ve stoje

Požadavky

- základní znalost PC (nebát se počítače, vše naučíme a zaškolíme)
- PEČLIVOST, smysl pro detail, samostatnost, zodpovědnost
- ochotu k práci na směny (6 - 18.00, př. 6 - 14.00, 14.00 - 22.00 apod.)

Nabízíme

- nástup možný IHNED či DOHODOU
- místo výkonu práce: NÝŘANY
- práci na hlavní pracovní poměr
- 2 směnný provoz (ranní/odpolední)
- mzda od 100 Kč - možnost dalších prémií: bonus za doporučení kamaráda, který odpracuje min. 1 měsíc 500 Kč
- dotované stravování v objektu
- čisté pracovní prostředí
- svozová doprava z Plzně zdarma

Další informace

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na petra.klimova@adecco.cz nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Dřevěná ulice 8, Plzeň, 301 00).

Informace o pozici

  • Adecco spol. s.r.o.
  • Plzeň (Plzeňský kraj)
  • Obor: Administrativa, Logistika a doprava,
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
Odpovědět na inzerát