Náplň práce
- Zajištění péče o zaměstnance, včetně náboru a pohovorů se zaměstnanci
- Kompletní správa personální agendy
- Rozvoj stávajících procesů a zaměstnanců, s cílem získat a udržet zaměstnance
- Komunikace s úřady a personálními agenturami
- Podpora ostatních vedoucích pracovníků v oblasti zvyšování kvalifikace zaměstnanců
- Talentmanagement, pravidelné zjišťování potřeb vzdělávání a školení včetně realizace
- Komunikace a spolupráce s externí mzdovou účetní kanceláří
- Vedení personálního oddělení (1 podřízená)
- Controlling a reporting vedení společnosti
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání - nejlépe ekonomického směru
- Praxe v oblasti personalistiky
- Prokazatelné zkušenosti při jednání se zaměstnanci
- Schopnost zdatně komunikovat, vést jednání a prosadit se
- Dobrá znalost práce na PC
- Schopnost orientovat se v zákonech (zákoník práce, mzdové předpisy a související legislativa)
- Komunikativní znalost anglického či německého jazyka ( min.B1)
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, dlouhodobě vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu
Nabízíme
- zajímavou a zodpovědnou práci v přátelském prostředí
- atraktivní finanční podmínky
- osobní a profesní růst, odborné vzdělávání
- flexibilní pracovní doba
- 4 týdnů dovolené, 13.plat
Další informace
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 817 242.
Odpovědět na inzerát