Nabídka práce > HR Business Partner

HR Business Partner

Náplň práce

Hledáme člověka, který je organizačně schopný, administrativně zdatný a má několikaletou praxi v oblasti HR. Pokud k tomu mluvíte anglicky, přihlaste se nám na pozici

HR Business Partner

Náplň práce:
* vedení menšího týmu
* zodpovědnost za kompletní HR agendu svěřeného úseku
* spolupráce na tvorbě a implementaci HR strategie a HR procesů
* zajištění HR operativy – nábor a adaptace nových zaměstnanců, školení a vzdělávání, hodnocení a motivace, pracovně-právní agenda, atp.
* poradenství pro liniové manažery apod.
* zpracování HR reportingu a analýz
* sledovat obecné trendy v oboru

Požadavky

* min. SŠ vzdělání
* několikaletá praxe v oblasti personalistiky
* angličtina na úrovni profesionálního jednání
* velmi dobrá znalost HR procesů, problematiky odměňování a benefitů, znalost Zákoníku práce, recruitmentu, adaptace zaměstnanců, atd.
* velmi dobrá znalost MS Office (Excel)
* aktivní řidič - sk. B

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Liberec (Liberecký kraj)
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 0 N/A do 0 N/A
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: * finanční bonusy * 5 týdnů dovolené * příspěvek na penzijní připojištění * jazykové kurzy * závodní stravování * zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky * kulturní akce * možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Místo pracoviště: Liberec
Odpovědět na inzerát