Náplň práce
Hledáme člověka, který má ideální předpoklady pro práci s lidmi a ovládá AJ minimálně pro písemnou komunikaci. Je také velmi důležité, aby ovládal práci na PC – Excel, Word. Je jedno jestli jste muž nebo žena, podstatné je, aby jste byla osobnost s velmi příjemným vystupováním a skvělými vyjadřovacími schopnostmi.
Pakliže splňujete výše zmíněné podmínky, tak čtěte dále. Rádi bychom tomu nejlepšímu dali příležitost pracovat v týmu HR ve výrobní společnosti na Pelhřimovsku. Konkrétní věci Vás už naučíme sami. Je ovšem pro nás velmi důležité, BÝT PSYCHICKY ODOLNÁ OSOBNOST, práce s lidmi není totiž vždy jednoduchá
Pokud projdete úspěšně výběrovým řízením, tak postupem času Vaší náplní práce bude:
- vedení a organizování agendy školení pro nové zaměstnance
- jednání s externími partnery a příslušná administrativa – lékařské prohlídky, komunikace s agenturami a úřady
- pravidelné reportování, účast na poradách vedení apod.
Požadavky
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- praxe v administrativě
- výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- velmi proaktivní přístup, charisma
- pokročilá znalost MS Office
- ŘP sk B – ochota občasného cestování
Odpovědět na inzerát