Nabídka práce > PERSONALISTKA pro přípravy školení zaměstnanců

PERSONALISTKA pro přípravy školení zaměstnanců

Náplň práce

Hledáme člověka, který má ideální předpoklady pro práci s lidmi a ovládá AJ minimálně pro písemnou komunikaci. Je také velmi důležité, aby ovládal práci na PC – Excel, Word. Je jedno jestli jste muž nebo žena, podstatné je, aby jste byla osobnost s velmi příjemným vystupováním a skvělými vyjadřovacími schopnostmi.
Pakliže splňujete výše zmíněné podmínky, tak čtěte dále. Rádi bychom tomu nejlepšímu dali příležitost pracovat v týmu HR ve výrobní společnosti na Pelhřimovsku. Konkrétní věci Vás už naučíme sami. Je ovšem pro nás velmi důležité, BÝT PSYCHICKY ODOLNÁ OSOBNOST, práce s lidmi není totiž vždy jednoduchá
Pokud projdete úspěšně výběrovým řízením, tak postupem času Vaší náplní práce bude:

- vedení a organizování agendy školení pro nové zaměstnance
- jednání s externími partnery a příslušná administrativa – lékařské prohlídky, komunikace s agenturami a úřady
- pravidelné reportování, účast na poradách vedení apod.

Požadavky

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- praxe v administrativě
- výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- velmi proaktivní přístup, charisma
- pokročilá znalost MS Office
- ŘP sk B – ochota občasného cestování

Informace o pozici

  • Grafton Recruitment s.r.o.
  • Jihlava (kraj Vysočina)
  • Obor: Personalistika a HR,
  • Plat: Od 20000 CZK do 25000 CZK
  • Typ pracovního poměru: Plný úvazek
  • Benefity: - 5 týdnů dovolené - stabilizační odměny dle odpracovaných let - stravování v moderní jídelně nebo stravenky - jazykové kurzy hrazené zaměstnavatelem - volnočasové benefity
  • Místo pracoviště: Pelhřimov
Odpovědět na inzerát